keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Behöver sova

Två dagars keikka om tvångsvård inom den nordiska psykiatrin gick bra, jobbade ihop med en som jag känner ganska bra och vi har jämt roligt. Jobbar bra ihop, och får beröm av åhörarna. Men nu är jag trött o längtar till sängen. Sovde superdåligt i natt, låg vaken länge, och när jag väl somnade igen på morgonsidan drömde jag en läskig mardröm som väckte mig på nytt. Nån höll på att drunkna. Usch.
Men annars var det bra dagar i Vasa, på kvällen hälsade jag på hos en väninnan från 80-talet (sant, så länge sen!!), hade inte setts på några år. Lika roligt hade vi som förr, ska försöka kalla ihop vår fyrklöver från den tiden innan det blir höst.
Nu ska jag avsluta kvällsskiftet genom att pytsa iväg en offert på knapp 7000 euro, håll tummarna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti