perjantai 2. joulukuuta 2011

Käsittämätöntä

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Taloni lämmitysjärjestelmä on vielä 3 vuotta asennuksen jälkeen sekaisin. Kun ulkona on muutama plusaste talossa on 25 astetta, ainut keino jaksaa on sulkea ilmankierto, eli "sulkea patterit". Soitot asennusfirmaan eivät auta, yhteydenotto lämpöpumppuja myyvään firmaan ei auta. Ovat olleet yhteydessä keskenään ja luin rivien välistä, että asennusfirma pitää minua hiukka hysteerisenä naisihmisenä, joka ei tajua mitään. Olen jatkanut soittamista, ja odottamista. Viikot kuluvat, avaintenluovutus lähestyy.
Asennusfirma on kauhuesimerkki huonosti hoidetusta firmasta. Omistaja valittaa kerran toisensa jälkeen minulle, miten heillä on ihan hirveää ja kauheaa ja kaikki on jokun muun, kuten rakennsufirmojen syytä. Ja minä olen asiakas. En voinut nyt aamulla olla sanomatta hänelle että hanki lisää työntekijöitä, älä ota hommia joita et pysty hoitamaan, ja samalla toivoin hänelle pikimmiten lisää kilpailua että homma alkaisi toimia. Kuinka joku voi pyörittää firmaa tuolla tavalla?!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti