keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Det ena ger det andra

Ibland går det fort, eller fortare än vanligt, eftersom jag brukar inte tänka mig för särskilt länge innan jag bestämmer mig för nästa steg.
Förra veckans analyskund visade sig vara en lyckträff, på grund av henne har jag idag skrivit på ett samarbetsavtal med ett välmåendecentrum LadyLine Ritz här i Vasa. Deras kunder får rabatt på min analys och jag har vissa förmåner hos dem. Framför allt får jag synlighet bl.a. via deras blogg och kundkvällar, och kontaktnät på just den branschen jag ska försöka komma in i: välmåendebranschen. Otroligt spännande och motiverande. Jag får hela tiden signaler att om man ska in i branschen så måste man vara riktigt bra på det man gör. Men jag har nog inte tänkt mig annat heller, klart jag ska bli riktigt bra, bara jag hittar min nisch. Annars är det ju ingen vits med att satsa på någonting nytt och utmanande om man inte har målet klart för sig.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti