maanantai 10. helmikuuta 2014

Inte bara uppåt

Visst händer det. Att jag ibland undrar vad det är jag håller på med. Det kan ske när jag är trött, då känner jag inte av den energi som för mig framåt i vanliga fall. Men jag vet att den känslan passerar, senast efter lite vila o sömn går det bra igen. Jag kan ibland tycka det är lite kämpigt att vara företagare på en sviktande marknad och hela tiden försöka hitta på utveckling att stå på, det är väl därför jag har velat bli anställd, få den tryggheten det ger. Men å andra sidan har just ingen nån trygghet i sitt jobb idag, så jag kan lika bra se på situationen från den andra sidan. Jag har möjlighet att prova på någonting nytt, utan att jag behöver hoppa av från det jag gör nu. Långt ifrån alla har den chansen. Jag tänker njuta av mitt nya projekt och vara öppen för de nya möjligheter det kan ge.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti