perjantai 14. lokakuuta 2011

Fiilistelyä

Har så vacker utsikt från mitt vardagsrum att jag måste skriva om det. På dagen har skogen och närliggande träden lyst gröna och gula, idag i fin solsken mot blå himmel. Men även när det är mulet så här års så ser det ut att vara soligt när träder lyser så fint. Nu har jag tänt ljus och beundrat utsikten när det skymmer, det har hunnit bli nästan mörkt. Har inga gardiner utan njuter av naturen bakom glaset. Undrar hur de nya ägare kommer att inreda det här rummet. Även om jag har ett stort skrivbord här och soffgruppen är lite inklämd så finns det fin stäming, det finns potential. Men det får jag aldrig veta.
Älskade min utsikt i Kallhäll från åttonde våning mot Mälaren o horisonten, kommer säkert också älska det jag ser från mitt nästa vardagsrumsfönster.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti