tiistai 18. maaliskuuta 2014

Lungt

Det lunkar på. Jag har jobb så jag jobbar, lite mer än jag borde med tanke på att jag har en hel del att plugga in. Om drygt en vecka så ska jag kunna en hel del gymrörelser utantill och kan även instruera dem. Dessutom ska jag veta vilka musker som jobbar och vilka är de sk. motmusklerna, eller vad det nu heter på svenska. Förhoppningsvis efter den helgen kan jag skriva gyminstruktör på min cv. Inte vet jag vad det gör för nytta där för tillfället annat än att det visar att jag är intresserad av att må bra i min kropp.
Har två arbetsansökningar inne, två ganska olika jobb. Men jag tror jag skulle klara dem bra - jag söker bara på sådana. I början försökte jag mig på lite för avancerade poster men fattade snabbt att det är ganska oklokt, nån realism måste man ju ha. Ansökningstiden har inte gått ut än, så det återstår att se om man får komma till intervju.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti