keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Nousujohteisesti

Bläddrade i min lilla motionskalender. Är inne på den sjunde veckan i mitt "nya liv". 3-5 träningspass i veckan, ibland 6, och då räknar jag med alla gymbesök, ledda timmar och länkar. Bra fiilis i kroppen och knoppen, sover bättre och kan hända figuren i spegeln ser lite annorlunda ut än förut. Tyckte det i butikens provrum idag, eller också är det måltänkandet som spelar in. Det kan också vara det förstärkta inre välmåendet som får mig att må bättre i min kropp. Spelar ingen roll, men bättre mår jag, även om jag inte tyckte förut att jag mår dåligt. Det har dock blivit en ändring i positiv riktning. Märker också hur lätt man utvecklar ett beroende. Det är bara bra, det är lättare att prioritera passen då, men klart man får inte låta ivern ta över för mycket - man ser en hel del exempel på det på gymmet. Kohtuus kaikessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti