keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Det slår aldrig fel

En närstudiedag avklarad, imorgon en till. Lite historik, lite teori, lite mera insikt i vad mental träning går ut på. Imorgon mycket muskulär avslappning, som är en grund för att den personliga utvecklingen kan ske. Kan man inte slappna av fysiskt är man inte mottaglig och det blir omöjligt att frigöra sina resurser. Sen kommer den mentala avslappningen. Och mycket annat.
Och så är det som vanligt: när jag ser till att jag har mycket annat program än jobb, så dyker det upp tunga uppdrag, utan förvarning och med kort deadline. Dessutom har jag troligen fyra färganalyser nästa vecka, iochförsig jätteroligt, men det blir lite tight...  Det är en gruppebställning som jag inte kan sprida på olika dagar. Vi får se hur jag lyckas stjäla tid för motion. Utsikerna är inte särskilt goda.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti