maanantai 19. marraskuuta 2012

En bra sida av FB

Upptäcker nya skäl att gilla FB. Även om jag ibland tycker det är ganska tråkigt att följa med, men det är väl att jag inte har så många vänner där. Eller att de inte bryr sig om att skriva om allt möjligt. Precis som jag. Men i helgen var det så kul att se vad min son har för sig. Ni som har söner vet kanske att de inte är lika pratglada som tjejer. När vi sitter kring samma bord pratar vi hela tiden, men att ringa och höra hur det går är ingen hit. Då har man inte så jättemycket att tala om. Men när  flickvännen skrev i en lång mening vad hon hade gjort med sin älskling i helgen, då fick jag också veta det. (Obs. Flickvännen har bjudit mig till vän, inte tvärtom.) Och jag blev varm i modershjärtat, för visst är det härligt att ha nån att dela med sig av små vardagliga ting. Det ger guldkant.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti