perjantai 22. maaliskuuta 2013

Lite vanligt hyfs, tack!

Lägenheten var bra. Den var inte perfekt, men tillräckligt bra. Nu filar vi bara lite detaljer. Skönt att ha kommit så här långt. Dessutom har jag sagt upp mitta finfina kontor, ska tömma det här till Valborg. Kan inte tajma alla flytt till samma måndasskifte. Nästa steg är att plocka fram flyttlådor.
Har under de senaste dagarna levererat snabba översättningar till lokala beställare som inte "har hunnit själv" - tänk så många proffsöversättare det finns här på olika branscher :-) Bra de kommer till mig, men jag retar mig på att ingen av dem har tackat för en levererad översättning. De har alltså fått mejlet och sparat bilagan som jag har skickat, men inte bemödat sig att saga ett litet tack. Blir så frustrerad - finns ett stort behov av att fila på folks sociala färdigheter  här.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti