tiistai 19. maaliskuuta 2013

What a wonderful morning

Vad jag gillar de här mornar då jag vaknar tidigt, äter en lugn frukost med maken och tidningar, går på lenkki och ändå är på jobbet i tid. Har man dessutom sovit bra är det som bäddat för good fiilis hela dan. På bordet finns det lagomt med jobb, och ikväll körövning, och nu som en vanlig medlem utan styrelseåtaganden. Visst har jag varit det en månad nu, men kände ansvar för arrangemangen för helgens körresa. Det var dock jättelätt, då grannkörens ordförande är även vår "flockledare" när vi är ute och reser med dem. Hon är toppen. Men nu ska jag lämna över papprena, nyckel till övningslokalen och försöker låta bli att lägga mig i. Det vore att trampa de andra på tårna. Deras tur att sköta detta som de vill, det blir säkert jättebra.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti