maanantai 25. maaliskuuta 2013

Två timmar på ABC i Vasa

Var och nätverkade idag i Vasa, Naisnet hade sitt presentationsmöte och på plats var 12 damer. Först var det lite stelt men efter inledningen och några företagspresentationer var snacket i full gång och alla berättade ivrigt om sin egen verksamhet. Mycket intressant och stimulerande. Olika funderingar om att våga ta steget till heltidsföretagare, om att förverkliga sin dröm och öppna en butik, om att gå över från ordinarie anställning till ett konsultjobb där man själv bestämmer takten. Man kan faktiskt hålla på med så många olika saker, fick ny input som kan resultera i något. Hoppas det blir flera träffar och ännu större uppslutning.
Och måste nämna hur bekväm jag kände mig i min egen lilla presentation. Ingen nervositet, inget manus, jag  var bara jag och trivdes riktigt bra med det. Som 20-åring skulle jag aldrig ha trott detta var möjligt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti