sunnuntai 9. syyskuuta 2012

En annorlunda resa

Att bli en mental tränare är att kolla sin riktning - kolla vem jag riktigt är och hur jag fungerar. När jag vet det, kan jag fundera är det såhär jag vill vara, och vart vill jag komma i livet, och sen genom ihärdigt tränande ändra mitt tankesätt och beteendemönster så att jag kommer dit jag vill. Det första året är tänkt att leda oss 26 österbottningar dit, och det andra året ska lära oss att hjälpa andra att göra samma sak. Känns mycket inspirerande. Första föreläsningsdagen var intressant rakt igenom, inga döda stunder och irrande tankar. Bra jeng, fräscha metoder att knyta kontakter med helt främmande människor. Fokus ligger på träning, 270 dagar framåt ska man göra en övning genom att lyssna på instruktioner. Är redan inne på dag 3 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti