torstai 27. syyskuuta 2012

TGIF imorn

Tolkade på ett biogasseminarium i Vasa idag, det var invecklat. Gick sådär. Mest för att talarna var så inne i sin värld att de var nästan kryptiska. Är ganska slut i huvet. Till råga på allt har jag en dödmösse i ögat - så kallade mina kompisar det i Skaftung i barndomen. Elohiiri på finska. En muskelspasm som retar, och är svår att få bort. Inte ens min avslappningsövning hjälpte helt, dock dämpade det lite. Har klarat av 20 av 21 övningar, förra lördagen hade jag ingen chans att lägga mig ner med iPod 20 minuter. Imorgon byter jag till övning 2, som är hälften kortare.
Höstmarknaden kör igång imorgonbitti. Vi har många nya grannar mot Rådhuset, diverse handlare. Ska bli roligt att se på kommersen från mitt kontosfönster. Synd bara att hormonerna ska på keikka till Tammerfors på lördag, hade varit kul att snurra här bland marknadsfolket. Men man kan inte få allt här i världen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti