sunnuntai 21. elokuuta 2011

Sallad o vin

15 %  idag med, med lite mindre magont. Känner jag har kontroll över det hela. Jobbet alltså, inte magen,  den skulle jag helst bli av med. (dumt skämt) Efter att ha jobbat gick jag på en promenad, det var varmt o skönt. Sen började det regna, och jag skulle gått in på en pub, men det finns det dåligt med här i centrum. Var på andra sidan stan så jag hann bli genomblöt. Men det gör inget. Köpte en sallad med från Subway o en flaska rödvin från Seveneleven. Det syns jag är så dejligt, vin o sprit i matbutikerna och kioskerna och inga fyllon i sikte. Åldersgränsen för vin o öl är 16 år. Inget hyckleri.

Lite bilder.


Det rinner små kanaler i stan, här en tjusig grekisk retaurang som har byggt terassen på kanalen.
Här skulle jag vilja äta med min käreste.

Så goa hus...
Det här är hos min kund, så fint. Kontoret har tre öppna våningsplan,
meget smukt med vitrappade väggar och mörkbå balkar.

Fin bänk att vila benen på.

Säkert trevligt att handla här.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti