tiistai 6. elokuuta 2013

På gång igen

Så skönt att ha kommit igång med motion igen. Har vandrat flitigt nu ett tag. Om jag går iväg ensam, tar jag med mina BungyPump-stavar som jag får upp farten och svetten med. Far jag med maken så har jag fullt upp med att försöka hänga med, så effekten är nästan detsamma, armarna får dock inte samma motion. Dessutom går jag upp och ner i trappor till femte våning, även med lätt packning som t.ex. en tvättkorg. Och givetvis har jag köpt ett nytt redskap som syns på bild - det är länge sen sist faktiskt ;) - som åker fram på golvet efter motionsrundan, då twistar jag ett tag, och till slut snurrar med hularingen som har hängt med flera år nu. Det är bara stretchning som saknas i programmet.
Kallas för Selätin, och tränar effektivt bröst-, mag- och ryggmuskler.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti