torstai 16. tammikuuta 2014

Kan bli bra det här

Nu har jag provat på pole fitness, och den första gången gick helt ok, klarade av några grundrörelser riktigt bra, några gick lite sämre. Märkte att jag har återigen kommit in på ungdomarnas område, vi var 12 stycken, varav två seniorer, men det gjorde inget, börjar bli van med det. Och ugdomarna är glada och trevliga bara de lyckas övervinna sin blyghet. Det som tilltalar mig mest med den här träningen är kroppskontrollen den kräver, det är något jag skulle vilja ha, på riktigt. Upptäckte att jag behöver även mycket mera arm- och benstyrka, och vighet, så det är ju intressant att se hur man utvecklas här. Är inte riktigt på det klara med om man utvecklar just dessa egenskaper eller om man borde fokusera på dem utöver dessa timmar. Men efter den här teknikgrundkursen lär jag ju veta. Har iallafall ingen träningsvärk idag, kanske kommer det imorgon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti