maanantai 13. tammikuuta 2014

Konditionen kostar


Nu kan jag ryggsim, övningen i simhallen gick riktigt bra. Men lite flera övningstillfällen krävs det nog för att man ska få flyt på riktigt. Nästa gång är det svårare, bröstsim och sen frisim.
Började också vårens pilatestimmar idag, och blev nog tvungen att välja bort burlesk för tillfället. Totalsumman för mina motionsaktiviteter stiger ganska snabbt när jag börjar på allt jag har lust med. Så nu hoppar jag över dansen tillsvidare. Har anmält mig till teknikkursen i pole fitness, det börjar nu på onsdag, Det får räcka tillsvidare nu, tillsammans med ett pilatespass i veckan.
Det finns ett otroligt bra utbud här i Vasa med alla olika gym, dansstudion och liknande. Men det kostar därefter. Nog är Arbis och MI guldvärda institutioner som kan erbjuda folket billiga alternativ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti