keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Patience, please

En av mina brister är att jag är otålig. Det är baksidan av att jag vill att saker ska hända utan onödiga dröjsmål. Jag har inte riktigt tålamod att låta sakerna ta den tid de tar, vilket man ibland måste göra. Inte kan jag påverka det hur snabbt alla arbetsansökningar behandlas och hur snabbt man tar in folk på intervju. Även om jag vill att det ska ske ungefär dagen efter ansökningstiden har gått ut. Tror inte det funkar riktigt så. Trots det kan jag bli nere när det går några dagar och ingenting händer. För att komma ur detta måste jag ha annat att tänka på, bäst fungerar igen den kroppsliga motionen och att vara ute i den friska luften. Gärna bastu med dopp i havet. Nå, dit hann jag inte den här veckan, men kanske på söndag.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti