perjantai 4. lokakuuta 2013

I sakta mak

Den andra kursdagen var mycket bra, det blev en nytändning igen. Det som kryddar det hela är de andra kursare, en fin blandning av olika typer och personligheter som efter så här ett år börjar våga vara sig själva i samlingen. Vi känner oss trygga med varandra. Det har tagit tid eftersom vi träffas bara två dagar i månaden, men nu har vi kommit igång.
Idag har jag haft en mycket bra dag. Var på en anställningsintervju, som ur min synpunkt var givande och bra. Oberoende hur det blir så känner jag mig stärkt av dagen. Men jag skulle gärna vilja ha jobbet, tror att jag skulle vara ganska bra på det. Ju mera jag fick reda på arbetsuppgifterna desto mera tänd blev jag. Det var dock många som hade sökt, så konkurrensen är hård. Men får jag inte detta har jag på gång nåt annat. Och så fortsätter jag, tills det nappar.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti